Πέμπτη 20 Απριλίου 2017

Ντόρα Μπακογιάννη: Είναι χυδαίος και ξεφτιλισμένος άνθρωπος ο Κουρουμπλής



Μετά τον Κυριάκο Μητσοτάκη πήρε θέση και η Ντόρα Μπακογιάννη για τις άθλιες δηλώσεις του Κουρουμπλή.

 Η κ. Μπακογιάννη μιλώντας στον Alpha 989 δήλωσε: 

«Η χυδαιότητα του Κουρουμπλή ξεπερνά κάθε όριο. Τον έπιασε πανικός επειδή η ΝΔ ζήτησε να εξεταστεί και η περίοδος που ήταν γγ και υπουργός στο υπ. Υγείας.  Είναι βέβαιο ότι στον πανικό του και επειδή υπάρχει ανοιχτό το θέμα της λίστας των φαρμάκων που δεν υπέγραψε, θυμήθηκε τη μητέρα μου, που όλοι γνωρίζουν ότι έδινε μάχη για τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα και δεν υπήρξε ένας άνθρωπος να αμφισβητήσει τον αγώνα της μάνας μου.

Είναι χυδαίος και ξεφτιλισμένος άνθρωπος. Θεωρούσε αποκλειστικά δικό του τον χώρο των αναπήρων κι ενοχλήθηκε επειδή έδινε μάχη ένας άνθρωπος από άλλο χώρο. Οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες θέλουν ανθρώπους από όλους τους χώρους να τους στηρίζουν. Γι’ αυτό ενοχλήθηκε. Αμέσως μετά την κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν είχε παρά να ψάξει (τους φακέλους του) και να βρει αλλά έρχεται 30 χρόνια μετά, 5 χρόνια αφού έφυγε από τη ζωή η μητέρα μου, να θίξει την μνήμη της  (και ανοίγει το θέμα). Είναι γελοίο και να το λέει. Μπορούσε να ανοίξει τους φακέλους, ήταν εξουσία, το παλιό ΠΑΣΟΚ που πήγε στον ΣΥΡΙΖΑ.

Η μάνα μου είναι εκεί που είναι σήμερα και σας διαβεβαιώ ότι την μνήμη της δεν θα την σπιλώσει κανένας Κουρουμπλής.

Θα γινόταν ένα κρατικό ίδρυμα αποκατάστασης αναπήρων στην Πεντέλη και αυτήν της την προσπάθεια την ακύρωσαν όλοι εκείνοι που σήμερα φωνάζουν, με πρωτοστάτη τον Κουρουμπλή. Υπάρχουν όρια στη λάσπη και τη χυδαιότητα. Η μάνα μου δεν έχει σε τίποτα να λογοδοτήσει. Ο Κουρουμπλής ήταν στο παλιό ΠΑΣΟΚ και προσπαθούσε να ρίξει λάσπη στον ανεμιστήρα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα μεμπτό. Η δική μου μάχη από τότε που ήμουν Δήμαρχος ήταν η προσπάθεια υπέρ αυτών των ανθρώπων (με κινητικά προβλήματα)».

Φορτισμένη η κυρία Μπακογιάννη συνέχισε λέγοντας :

«Τον αφήνω στην κρίση όσων τον ακούν.  Στη δημοκρατία όλοι λογοδοτούμε. Δεν θα μπορέσει να γλυτώσει την εξεταστική επιτροπή. Γιατί να μην ψάξουμε και αυτά τα δυο χρόνια (που ήταν ο ίδιος στο υπουργείο Υγείας); Αν δεν έχεις κάτι να φοβηθείς λες «βεβαίως, ναι» αλλά λένε «όχι» και φοβάμαι ότι κάτι έχουν να κρύψουν. Ο Κουρουμπλής έχει κάτι να φοβηθεί».




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου